Сьогодні у нас на занятті були присутні вчителі кафедри іноземних мов і вчителі-асистенти з початкової школи на прохання адміністрації школи. Тож довелося ознайомити їх з поняттям формувального оцінювання , основними стратегіями і інструментами, які можна завантажити українською і англійською мовами з Бібліотеки оцінювання Інтелу.
Вчителі 6 класів доопрацьовували цілі навчання для теми, яка буде вивчатися першою в 2 півріччі. Виділили по 3 головні цілі.
Вдома потрібно продумати, яка з цих цілей буде актуальною для учнів в подальшому житті, і які знання і навички з цієї теми будуть потрібні учням в майбутньому, навіть, коли вони закінчать школу, і не будуть професійно займатися географією, історією, біологією, мовою чи літературою.
Наступне завдання: Продумати, як ми зможемо перевірити наприкінці вивчення теми, що досягли головної мети ДЛЯ КОЖНОГО УЧНЯ.
Вчителі 6 класів доопрацьовували цілі навчання для теми, яка буде вивчатися першою в 2 півріччі. Виділили по 3 головні цілі.
Вдома потрібно продумати, яка з цих цілей буде актуальною для учнів в подальшому житті, і які знання і навички з цієї теми будуть потрібні учням в майбутньому, навіть, коли вони закінчать школу, і не будуть професійно займатися географією, історією, біологією, мовою чи літературою.
Наступне завдання: Продумати, як ми зможемо перевірити наприкінці вивчення теми, що досягли головної мети ДЛЯ КОЖНОГО УЧНЯ.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.