І. "А що у вас?" - ділимося здобутками і проблемами. (20 хв.)
Самооцінювання диференціації . Планування на майбутнє
(завантажити. Виконати всі задання, поділитися з іншими учасниками)
НАвчальні стилі. Диференціація
Концепція множинного інтелекту Говарда Гарднера
Михайло -
Оксана -
Олена С. -
Олена П. -
Степан -
Юрій -
Марина -
Підтримка (скафолдинг) учнівського мислення
- Розказати, як вдалося провести групову роботу на минулих 2-х тижнях. Як сприймають учні? Що плануєте ?
- *Які техніки щодо визначення навчальних потреб учнів і відслідковування прогресу у навчанні використовували ?
- Які питання /проблеми щодо групової роботи варто обговорити?
ІІ. Головні цілі і очікувані результати та їх оцінювання на IV чверть/або на тему (30 хв.)
Завершуємо планування нової теми кожен на своєму аркуші в сервісі Сасоо /на аркуші паперу (20 хв)
ІІІ. Як наприкінці вивчення теми визначимо на якому рівні навички співробітництва у кожного учня?
За якими результатами вивчення теми найбільш ефективно визначити навички співробітництва ?
Результати проектів . Визначити завдання для 4-х груп ( робота в парах)
ІV. Нові техніки і інструменти
Завдання1. Які з технік і методів/інструментів відносяться до кожної стратегії ФО ( аркуш "Інструменти, методи" )
Завдання 2. Робота з аркушем "Таблиця інструментів і методів для ФО"
( про що я хочу більше дізнатися)
V. Диференціація і ФО. ЯК будемо працювати з учнями?
Самооцінювання диференціації . Планування на майбутнє
(завантажити. Виконати всі задання, поділитися з іншими учасниками)
НАвчальні стилі. Диференціація
Концепція множинного інтелекту Говарда Гарднера
( Прочитати. Обміркувати, що потрібно робити вчителю, щоб здійснювати диференціацію навчання? ЩО ВИ плануєте зробити , щоб здійснювати справжню диференціацію? )
Михайло -
Оксана -
Олена С. -
Олена П. -
Степан -
Юрій -
Марина -
Підтримка (скафолдинг) учнівського мислення
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.