вівторок, 28 квітня 2015 р.

Заняття 11. Метакогнітивні знання і побудова учнями власних навчальних цілей і навчальної траекторії

І. "А що у вас?" - ділимося здобутками і проблемами. (20 хв.)
  1.  Розказати, як  вдалося провести групову роботу  на минулих 2-х тижнях. Як сприймають учні?  Що плануєте ?
  2. *Які техніки щодо визначення навчальних потреб учнів і відслідковування прогресу у навчанні використовували ?
  3. Які питання /проблеми щодо групової роботи варто обговорити? 
Як ми визначимо наш успіх у навчанні і практикуванні формувального оцінювання? 



ІІ. Головні цілі і очікувані результати та їх оцінювання  на IV чверть/або на тему (30 хв.)

 Завершуємо планування нової теми кожен на своєму аркуші в сервісі Сасоо /на аркуші паперу (20 хв)
ІІІ. Як наприкінці вивчення теми визначимо на якому рівні навички співробітництва у кожного учня?

За якими результатами вивчення теми найбільш ефективно визначити навички співробітництва ?
 Результати проектів . Визначити завдання для 4-х груп ( робота в парах)

ІV. Нові техніки і інструменти
Завдання1. Які з технік і методів/інструментів відносяться до кожної стратегії ФО ( аркуш "Інструменти, методи" )
Завдання 2. Робота з аркушем "Таблиця інструментів і методів для ФО"
 ( про що я хочу більше дізнатися) 

V. Диференціація і ФО.  ЯК будемо працювати з учнями? 
( Прочитати. Обміркувати, що потрібно робити вчителю, щоб здійснювати диференціацію навчання? ЩО ВИ плануєте зробити , щоб здійснювати справжню диференціацію? )

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.