вівторок, 17 лютого 2015 р.

Заняття 6. Напрацювання, досягнення, проблеми. Плануємо підсумкове оцінювання

1. Визначаємося, на якому етапі ми зараз.
 Скористаємося картами знань ( або - Аркуш)

2. Пригадуємо  5 стратегій оцінювання (приз!)
3.     Ділимося здобутками , напрацюваннями , питаннями і проблемами
Кожен впродовж 3 хвилин розповідає про хід навчання з учнями за орієнтовними запитаннями:
·         Чи вдалося вввести елементи ФО в початок теми (оцінювання навчальних пореб учнів)? Які загальні враження (що вдається найкраще, в чому видно проблеми)?
·         Які інші стратегії , іструменти і методи з запропонованих на сайті (http://www.intel.ua/content/www/ua/uk/education/k12/assessing-projects/strategies.html) вдалося використати? Чи вдається впроваджувати всі 5 цілей ФО?
·          Чи використовувалися комп’ютерні технології?
·         Що ще заплановано ?
Під час розповіді кожного Ви маєте визначити:
1.       Які з використаних іншими вчителями прийомів і технік вам видаються найбільш вдалими?
2.       Як би ви вирішували или озвучені іншими проблеми?
Нагородження переможців у номінаціях:
·         Найкраще впровадження ФО
·         Використання  ІКТ
·          Найкраща кваліфікована порада
·         Найцікавіший план
·         За одну ( на вибір ) найвдалішу стратегію ФО
·         За активне обговорення
4.       Плануємо завершення теми, підсумковий продукт, його оцінювання
Переглянемо свої ГОЛОВНІ навчальні цілі.

Заповнюємо таблицю "Підсумкове оцінювання за темою" в спільному документі Предметне планування

Бібліотека з оцінювання на ГуглДиску.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.