1. Визначаємося, на якому етапі ми зараз.
Скористаємося картами знань ( або - Аркуш)
2. Пригадуємо 5 стратегій оцінювання (приз!)
3. Ділимося здобутками , напрацюваннями , питаннями і проблемами
Бібліотека з оцінювання на ГуглДиску.
Скористаємося картами знань ( або - Аркуш)
2. Пригадуємо 5 стратегій оцінювання (приз!)
3. Ділимося здобутками , напрацюваннями , питаннями і проблемами
Кожен впродовж 3 хвилин
розповідає про хід навчання з учнями за орієнтовними запитаннями:
·
Чи вдалося вввести елементи ФО в початок теми (оцінювання навчальних пореб учнів)? Які
загальні враження (що вдається найкраще, в чому видно проблеми)?
·
Які інші стратегії , іструменти і методи з
запропонованих на сайті
(http://www.intel.ua/content/www/ua/uk/education/k12/assessing-projects/strategies.html)
вдалося використати? Чи вдається впроваджувати всі 5 цілей ФО?
·
Чи
використовувалися комп’ютерні технології?
·
Що ще заплановано ?
Під час розповіді кожного Ви маєте
визначити:
1.
Які з використаних іншими вчителями прийомів і технік вам видаються
найбільш вдалими?
2.
Як би ви вирішували или озвучені іншими проблеми?
Нагородження переможців у номінаціях:
·
Найкраще впровадження ФО
·
Використання ІКТ
·
Найкраща кваліфікована
порада
·
Найцікавіший план
·
За одну ( на вибір ) найвдалішу стратегію ФО
·
За активне обговорення
4. Плануємо
завершення теми, підсумковий продукт, його оцінювання
Переглянемо свої ГОЛОВНІ навчальні цілі.
Заповнюємо
таблицю "Підсумкове оцінювання за темою" в спільному документі Предметне
планування
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.