вівторок, 24 лютого 2015 р.

Заняття 7. Вивчаємо ФО докладніше.

Заняття 26.02.2015
Матеріали: 7 аркушів для вправи "До і після", 7 аркушів для вправи "Приклади ФО"

 І. Знайомимося з інструментом для миттєвого відслідковування прогресу/ розуміння  
  • Інструмент Polleverywere. Дайте свою відповідь з ноутбука чи мобільного. 
  • Анкета в ГуглДокс . Дайте свої відповіді ТУТ 
(посилання на підсумок відповідей в діаграмі)

В чому переваги і недоліки кожного виду анкетування? 
 Чи можна їх використовувати в класі при ФО? Коли саме? Які застереження? 


ІІ. Завдання для роботи з аркушем “До і після” 
(робота в парах)
  1. Чи можна встановити, які навчальні цілі ставить вчитель перед вивченням теми? Які саме?
  2. Намалювати на аркуші паперу часову пряму і зобразити на ній: над прямою  — діяльність учнів та вчителя під час вивчення теми;  під прямою — які засоби (інструменти, методи) оцінювання використовуються.
  3. Чи імовірно досягнення навчальних цілей, поставлених вчителем?
  4. Які з методів ФО Ви вже використовували в своїй діяльності?
  5. Які з описаних методів, прийомів, інструментів Ви плануєте спробувати використати в майбутньому?
ІІІ. Завдання для роботи з аркушем "Приклади ФО" (завантажити документ)
  1. Виділити в тексті (жовтим), які навчальні цілі ставить вчитель перед вивченням теми.
  2. Виділити кольором діяльність вчителя і учнів пов'язану з різними цілями формувального оцінювання:
  • Голубим — визначення навчальних потреб учнів
  • Червоним — відслідковування прогресу у навчанні
  • Зеленим — самоспрямування у навчанні і співпраця
  • Фіолетовим — Метапізнання, знання про мислення і особливості власного мислення
  • Синім — Перевірку розуміння і вмінь
    Примітка*: Якщо Діяльність чи засоби відповідають/слугують декільком цілям оцінювання , то виділити частину слова/чи речення одним кольором, а частину - іншим
  1. Підкреслити дієслова і слова, що їх пояснюють, які відносяться до діяльності вчителя з формувального оцінювання.   

  • для самооцінювання
  • для відслідковування прогресу
Підсумок: Переглянути всі вправи, виконані на занятті. 
  •  Чи були вони корисними? Для чого і як Ви зможете використати їх в  своєму предметі? 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.