вівторок, 3 березня 2015 р.

Заняття 8. Знову плануємо нову тему. Ділимося досвідом.

І. "А що у вас?" - ділимося здобутками і проблемами.


  1.  Розказати, що вдалося з ФО на минулих 2-х тижнях. Як сприймають учні? 
  2.  Що планується на наступний?
  3. Як/Чи плануєте використати Контрольний список для самооцінювання прогресу у навчанні? 


ІІ.* Завдання на розпізнавання технік і інструментів ФО ( робота з аркушем "Приклади ФО" (завантажити документ)
  1. Виділити в тексті (жовтим), які навчальні цілі ставить вчитель перед вивченням теми.
  2. Виділити кольором діяльність вчителя і учнів пов'язану з різними цілями формувального оцінювання:
  • Голубим — визначення навчальних потреб учнів
  • Червоним — відслідковування прогресу у навчанні
  • Зеленим — самоспрямування у навчанні і співпраця
  • Фіолетовим — Метапізнання, знання про мислення і особливості власного мислення
  • Синім — Перевірку розуміння і вмінь
    Примітка*: Якщо Діяльність чи засоби відповідають/слугують декільком цілям оцінювання , то виділити частину слова/чи речення одним кольором, а частину - іншим
  1. *Підкреслити дієслова і слова, що їх пояснюють, які відносяться до діяльності вчителя з формувального оцінювання.   
ІІІ. Що таке рефлексивні підказки, коли  і як їх використовувати
 1. Приклад рефлексивних підказок (незакінчені речення)

ІV. Для тих, хто планує наступну тему.
Схема планування навчальної теми (шаблон для завантаження)

V. Планування на майбутнє 
  •  одни раз на 2 тижні по 2 год/1,5 год. ? кожен тиждень? 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.