І. "А що у вас?" - ділимося здобутками і проблемами.
ІІ.* Завдання на розпізнавання технік і інструментів ФО ( робота з аркушем "Приклади ФО" (завантажити документ)
- Розказати, що вдалося з ФО на минулих 2-х тижнях. Як сприймають учні?
- Що планується на наступний?
- Як/Чи плануєте використати Контрольний список для самооцінювання прогресу у навчанні?
ІІ.* Завдання на розпізнавання технік і інструментів ФО ( робота з аркушем "Приклади ФО" (завантажити документ)
- Виділити в тексті (жовтим), які навчальні цілі ставить вчитель перед вивченням теми.
- Виділити кольором діяльність вчителя і учнів пов'язану з різними цілями формувального оцінювання:
- Голубим — визначення навчальних потреб учнів
- Червоним — відслідковування прогресу у навчанні
- Зеленим — самоспрямування у навчанні і співпраця
- Фіолетовим — Метапізнання, знання про мислення і особливості власного мислення
- Синім — Перевірку розуміння і вміньПримітка*: Якщо Діяльність чи засоби відповідають/слугують декільком цілям оцінювання , то виділити частину слова/чи речення одним кольором, а частину - іншим
- *Підкреслити дієслова і слова, що їх пояснюють, які відносяться до діяльності вчителя з формувального оцінювання.
ІІІ. Що таке рефлексивні підказки, коли і як їх використовувати
1. Приклад рефлексивних підказок (незакінчені речення)
V. Планування на майбутнє
- одни раз на 2 тижні по 2 год/1,5 год. ? кожен тиждень?
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.