вівторок, 31 березня 2015 р.

Заняття 9. Знову плануємо тему з ФО _ особливості групової роботи

І. А що у Вас? (10 хв.)
Розповісти про використання технологій ФО з відслідковування прогресу учнів у навчанні.
 ( можна - про використання КС (Контрольного списку) "Я вже вмію/знаю.." для учнів)
 Відбір 2 учасників - за випадковим збігом (цифри 2 і 4) :

 Завершити речення:

  •  Я використовував(ла)  відслідковування прогресу в вивченні теми моїми учнями за допомогою КС і хочу поділитися такими спостереженнями....
  • Я не використовував (ла) КС для відслідковування прогресу моїх учнів у навчанні (або ЧОМУ? , або ЯК ВИ ЦЕ РОБИТЕ ІНАКШЕ?)
ІІ. Знову формулюємо головні цілі на IV чверть ( або на тему) (10 хв.)
а) переглянемо свої "старі" цілі  ( Чи вдалося досягти? Чи змогли ми достовірно дізнатися для кого з учнів ці цілі досягнено?)
б) Напишемо нові цілі щодо знань, навичок і навичок 21 століття кожен на своєму аркуші в сервісі Сасоо (20 хв)
ІІІ. Групова робота , формуємо навички співробітництва (35 хв.)

 Ключові запитання:
  • Для чого  учням працювати в групах?
  • Як зробити роботу в групах ефективною? 
Підбираємо інструменти і методики, як ми будемо формувати навички співробітництва і як їх перевіряти
  • Ознайомимо учнів з співробітництвом (ЯК?)
  • Ознайомимо учнів з способами об"єднання в групи (Олена П.)
  • Ознайомимо учнів з можливими ролями в групах (Степан)
  • Як будемо відслідковувати вміння учнів співпрацювати в групі (Оксана) 
  • Ознайомимо учнів з КС самооцінювання вміння співпрацювати (Марина)
  • Ознайомимо учнів з взаємооцінюванням роботи в групі (Олена С.)

  1. Як ми дізнаємося , які навички вже учні мають щодо роботи в групі? 
  2.  Чи можна назвати виконання домашніх завдань на сьогодні  ГРУПОВОЮ РОБОТОЮ?
  3.  Чи будете Ви планувати формувати навички самоспрямування у навчанні, відслідковувати прогрес у навчанні?

Домашнє завдання: заповнити свій аркуш з планування ( див. п. ІІ) 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.