1.* Завдання на розпізнавання технік і інструментів ФО ( робота з аркушем "Приклади ФО" (завантажити документ)
- Виділити в тексті (жовтим), які навчальні цілі ставить вчитель перед вивченням теми.
- Виділити кольором діяльність вчителя і учнів (дієслова , іменнники і слова, що їх пояснюють) пов'язану з різними цілями формувального оцінювання:
- Голубим — визначення навчальних потреб учнів
- Червоним — відслідковування прогресу у навчанні
- Зеленим — самоспрямування у навчанні і співпраця
- Фіолетовим — метапізнання, знання про мислення і особливості власного мислення
- Синім — перевірку розуміння і вмінь
Примітка*: Якщо Діяльність чи засоби відповідають/слугують декільком цілям оцінювання , то виділити частину слова/чи речення одним кольором, а частину - іншим
( За бажанням - поділитися своїми спостереженнями щодо використання самооцінювання власного прогресу у навчанні.)
1. Хто вже використовував групову роботу в 6 класі?
2. Для чого вона "робота в малих групах"? Переваги і недоліки, виклики і обмеження застосування.
3. Особливості організації роботи в малих групах.
Хто візьме на себе:
- ознайомлення учнів 6 класу з 3 способами об"єднання в групи ? (Олена П.)
- ознайомлення учнів з можливими ролями в групі? (Степан)
- адаптацію/розробку аркуша/контрольного списку самооцінювання учня при роботі в групі? (Марина)
- адаптацію/розробку аркуша/форми взаємооцінювання роботи в групі? (Олена С.)
- розробку аркуша ( контрольного списку) для спостереження вчителя за груповою роботою? (Оксана)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.