вівторок, 17 березня 2015 р.

Заняття 8. Групова робота - співробітництво

1.* Завдання на розпізнавання технік і інструментів ФО ( робота з аркушем "Приклади ФО" (завантажити документ)
  1. Виділити в тексті (жовтим), які навчальні цілі ставить вчитель перед вивченням теми.
  2. Виділити кольором діяльність вчителя і учнів (дієслова , іменнники і слова, що їх пояснюють) пов'язану з різними цілями формувального оцінювання:
    1. Голубим — визначення навчальних потреб учнів
    2. Червоним — відслідковування прогресу у навчанні
    3. Зеленим — самоспрямування у навчанні і співпраця
    4. Фіолетовим —  метапізнання, знання про мислення і особливості власного мислення
    5. Синім — перевірку розуміння і вмінь
Примітка*: Якщо Діяльність чи засоби відповідають/слугують декільком цілям оцінювання , то виділити частину слова/чи речення одним кольором, а частину - іншим


 Примітка **: Якщо ви працюєте з друкованим аркушем , то підкресліть діяльність , пов"язану з ФО , а на полях аркуша, поставте відповідну букву, або цифру ІІ.  А що у вас? 
( За бажанням - поділитися своїми спостереженнями щодо використання самооцінювання власного прогресу у навчанні.)

ІІІ. Робота в малих групах - як це просто... складно
 1. Хто вже використовував групову роботу в 6 класі?
2. Для чого  вона "робота в малих групах"? Переваги і недоліки, виклики і обмеження застосування. 
3. Особливості організації роботи в малих групах. 

Хто візьме на себе: 
  • ознайомлення учнів 6 класу з 3 способами об"єднання в групи ? (Олена П.)
  • ознайомлення учнів з можливими ролями в групі? (Степан)
  • адаптацію/розробку аркуша/контрольного списку самооцінювання учня при роботі в групі? (Марина)
  • адаптацію/розробку аркуша/форми взаємооцінювання роботи в групі? (Олена  С.)
  • розробку аркуша ( контрольного списку) для спостереження вчителя за груповою роботою? (Оксана) 
IV. ТЕМА ЗАВЕРШЕНА . Чи виконані цілі? 
Звернемося до НАШИХ ЦІЛЕЙ

Що будемо робити?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.